
دلم تنگ شده برای این وبلاگم..دلم تنگ شده برای خاطراتم..دلم تنگ شده..برای همه چیز..دلم خیلی تنگ شده.....
ادامه مطلب
دلم میخواد باهات حرف بزنم لعنتی... به اندازه تمام زمانهایی که حرف نزدم...به اندازه تمام لحظه هایی که دوست باشی و نیستی.. دلم میخواد حرف بزنم.. دلم میخواد فقط حرف یزنم.... بعد فقط گوش کنم... فقط گوشش........ ساعت هاا... ساعت های مدید.......
ادامه مطلب