باید آماده بود...همه جوره...باید سرباز شد..سرباز بود..و همچون سرباز زیست..
حس من میگوید..که من جنگ دیگری را خواهم دید..واضح تر از آنچه در کودکی دیدم...
مردی که هیچ نمی دانست...ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53