میشنوی صدای زوزه باد های پاییزی را...
حس میکنی زجر بادهای پاییزی را.....
میبینی شروع دوباره غم را.....
بو میکنی نم بارون و خاک و سیگار پاییزی را؟....
میچشی طعم تلخ شراب پاییزی را؟......
چقدر پاییز برایم پر معنا شده...چقدر....
مردی که هیچ نمی دانست...ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42