میگفتند بسیار خوب....من هم همین فکر و میکردم...خیلی زیاد....اما امان..از ادم های بدی که سر راه شهریور ها قرار می گیرند و اونها رو بسیار بد می کنند... مردی که هیچ نمی دانست...
ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1396 ساعت: 17:26