همش همش تو ذهنم تکرار میشه..همش...همیشه...
چقدر مقاومت کردم برای پاییز...چقدر...اما لعنتی غمش همیشه قوی تره..همیشه...
اینقدر که تا دی و بهمنم میکشه....
مردی که هیچ نمی دانست...ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57