و باز برای دل خودم

خرید بک لینک
کاش میفهمیدم که کسی که مهر من بر روی قلبش زده شده به این راحتی من و فراموش نمیکنه... و کاش توم این رو میفهمیدی... که چقدر سخت گذشتن..چقدر سخت منطقی بودن..چقدر سخته نخواستن کسی که عاشقش میشی...

این دل من شده درد...درد و درد و درد....و باز باید عادت کنه به درد...اصلا دل داشتن یعنی خود درد...چون چه داشته باشی چه نداشته باشیش..غمگینی...

مردی که هیچ نمی دانست...

ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: سه شنبه 2 خرداد 1396 ساعت: 17:26

صفحه بندی