قبلا فکر میکردم در ادم ها باید دنبال تفاوت ها بود ولی الان میبینم که باید دنبال شباهت ها بود...
شباهت ها..زبان مشترک..چیزایین که کمک میکنن تو بتونی ابراز وجود کنی..باشی..بفهمی.. بفهمنت...
اما تفاوت ها.ریشه میدونن..جدا میکنن..باز میکنن و آخر سر میریزن..
مردی که هیچ نمی دانست...ما را در سایت مردی که هیچ نمی دانست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30